Regulamin Serwisu

REGULAMIN
wynajmu oraz korzystania z urządzeń pneumatycznych, tj. dmuchańców.

1. Aby nadmuchać dmuchańce niezbędny jest dostęp do prądu 230V w promieniu 50m. Jeśli źródło prądu jest dalej niż 50m, organizator impezy jest zobowiązany do powiadomienia o tym nie później niż tydzień przed imprezą.

2. W razie złej pogody (błyskawice, burze, ulewy, wichury) pracownik firmy skontaktuje się z państwem w celu przesunięcia rezerwacji na inny termin lub jej odwołania. Organizator również może zmienić termin rezerwacji w razie złej pogody na inny wolny termin. Po rozstawieniu koszt wynajmu nie podlega zwrotowi.

3. Teren musi być równy, najlepiej trawiasty i wyczyszczony z kamieni, szkła, odchodów psów itd. Jeśli teren jest wybetonowany, wyłożony kostką brukową lub nawierzchnia jest mocno brudząca (np. piasek kortowy) organizator powinien poinformować o tym nie później niż tydzień przed imprezą.

4. Wynajmujący zobowiązany jest powiadomić o wszelkiego rodzaju podziemnych niebezpieczeństwach przed wbiciem pierwszych śledzi. Wynajmujący musi wiedzieć czy w trawniku są rury nawadniające, kable elektryczne, linie gazu, linie prądu lub inne niebezpieczeństwa.

5. Wynajmujący musi zapewnić przynajmniej metrowej szerokości przejście dookoła dmuchańca. Przejście to nie może być zastawiane.

6. Niektóre dmuchańce przekraczają ciężar 100 kg. W związku z powyższym, prosimy o zapewnienie możliwości wjazdu pojazdu do miejsca instalacji. Jeżeli urządzenia „dmuchańce” muszą być ustawione w miejscu, do którego nie będzie mógł dojechać samochód, organizator imprezy powinien poinfmormować o tym nie później niż tydzień
przed imprezą.

7. Przeznaczenie obiektu jest kulturalno-rekreacyjno-rozrywkowo-sportowe.

8. Każdy uczestnik powinien cechować się dobrym stanem zdrowia.

9. Korzystający z zabawek dmuchanych podporządkowują się pracownikom obsługi urządzeń.

10. Obiekt przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 3 lat, o wzroście maksymalnym 150 cm chyba, że pracownik obsługi zadecyduje inaczej.

11. Osoby małoletnie mogą korzystać z zabawek dmuchanych tylko za zgodą i w obecności rodziców lub opiekunów.

12. Pełną odpowiedzialność za dzieci korzystające z zabawek dmuchanych ponoszą ich rodzice lub opiekunowie, lub organizator imprezy.

13. Na zabawki dmuchane mogą wchodzić dzieci w ubraniach pozbawionych ostrych elementów (zamki błyskawiczne, ćwieki, spinki do włosów itp.). Obsługa może prosić o zdjęcie takiej części garderoby lub odmówić wstępu na urządzenie.

14. Dziecko korzystające z zabawek dmuchanych powinno zdjąć okulary, wisiorki i naszyjniki (lub schować je pod bluzkę). Pierścionki, zegarki, telefony komórkowe, odtwarzacze, pieniądze i inne cenne lub ostre przedmioty prosimy pozostawić u rodziców lub opiekunów.

15. Dziecko korzystające z zabawek dmuchanych, musi mieć zdjęte buty i musi mieć założone skarpetki. Zjeżdżanie w rajstopach spowoduje ich zniszczenie, a zabawa boso grozi otarciami. Należy wyjąć z kieszeni wszystkie rzeczy, które w czasie zabawy mogą wypaść. Sugerujemy dzieciom ubranie się w miękkie dresy.

16. Na teren dmuchańca wchodzić można tylko od strony frontowej, niedozwolone jest wspinanie się po ścianach bocznych.

17. Na dmuchańcu zabronione jest spożywanie jedzenia i napojów lub żucie gumy.

18. Maksymalną liczbę przebywających osób na dmuchańcu określa obsługa urządzenia.

19. Pracownik strefy może rozdzielić dzieci, by uniknąć zagrożenia bezpieczeństwa. W przypadku dużego zagęszczenia dzieci, pracownik strefy może dzielić dzieci na grupy i wpuszczać na dmuchańce na określony czas.

20. Jednocześnie mogą zjeżdżać obok siebie trzy osoby (dotyczy zjeżdżalni TYGRYS).

21. Zabrania się skakania na zjeżdżalni i ogrodzonym terenie jej pracy.

22. W przypadku silnego wiatru lub dużych opadów atmosferycznych, obsługa ma obowiązek natychmiast zakazać korzystania z dmuchańca. Niezastosowanie się do tego polecenia może grozić poważnymi obrażeniami, za które kierownictwo dmuchańca nie ponosi odpowiedzialności.

23. Zabronione jest przebywanie w pobliżu urządzeń napędzających dmuchańce – może to grozić porażeniem elektrycznym.

24. Za szkody wyrządzone celowo lub nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu lub poleceń pracowników obsługi, odpowiedzialność ponoszą użytkownicy lub – w przypadku niepełnoletnich – ich opiekunowie.

25. Organizator nie odpowiada za ewentualne szkody na zdrowiu i urazy fizyczne wyrządzone na dmuchańcu lub w jego obszarze.

26. Firma Rent for Event – Ewelina Wałęga posiada polisę OC.

27. Niepoinformowanie lub zatajenie przez organizatora istotnych informacji, które mogą wpłynąć na bezpieczeństwo dzieci lub uszkodzenie urządzeń skutkują natychmiastowym zaprzestaniem wykonywania usługi skutkującym poniesienia całkowitych kosztów przez organizatora na rzecz usługodawcy.